Tisdag

Började dagen med att försöka sova ut så mycket som möjligt, men det gick inte. Har så ont i ryggen på nätterna så jag kan varken ligga på mage eller på rygg, så får ligga på sidan hela nätterna och det är inte de bekvämaste ska jag säga er... Valde att inte gå till skolan idag pga. vi hade stallet hela dagen och jag kan ändå inte göra så mycket med hästarna när jag har så ont i min rygg, och läkaren sa att jag skulle röra mig så lite som möjligt. Och hade jag ändå varit i stallet med ändå inte varit aktiv så hade jag fått skit för det. Så, valde att inte åka dit överhuvudtaget.

Duschade efter min lilla sovmorgon och målade naglarna, fast det blev som vanligt katastrof fult. Får fixa det sen.. just nu håller jag på och packa lite festkläder inför pubrundan imorgon. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, tycker sånt är så jädrans svårt att bestämma! Tänker bara "Näe, detta är inte snyggt, de tycker säkert ingen annan" och "ingen annan har sånt här, så jag kan inte heller ha det" Och dessa tankarna har jag fått enda sen jag började på Ingelstadgymnasiet. Tror det är för vi har modefreak i klassen som kollar snett på en om man inte klär sig snyggt. Så, självförtroende just nu = 0.

Oj vilket långt inlägg det blev. haha!
Nu ska jag försöka trycka ner lite mer kläder i väskan!

Kram
Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0