Igång igen!

Nu såhär inför balen, studenten, ,födelsedag och Falsterbo horse show så känner jag att jag har en hel del att berätta om som jag inte riktigt kan skriva varje dag om på facebook. Hur som helst så vet ni säkert redan vid detta laget att Sverige vann VM som avgjordes i kväll. Till och med jag satt vid tvn och kollade på det och då är det något maffigt!
Just nu bloggar jag från min laptop i sängen, har så fruktansvärt ont i ryggen sen i torsdags när jag ramlade av, trots smärtstillande. Fast den värsta smärtan är nog det psykiska, det finns tydligen personer i klassen som inte föddes med något förnuft... Även om man tycker något så behöver man inte alltid säga det!

Jaja, nu ska vi inte gå in på tråkigheter. Imorgon är det en ny och spännande dag!

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0