wOoW vilken vecka! :D

Jahaja, då har man varit på Norrköping international Horse Show också! :D Jag var där med henne jag hade praktik hos, Katarina Torstensson :) Fixade hästar åt henne, knoppade och gjorde dem tävlingsfina! :) Rätt så långa dagar och stressigt ibland, men jag tycker det är jättekul när det händer något hela tiden :) Och speciellt roligt var de eftersom Katarina segrade med Fetcher N 1134 både under lördagens 1,40 hoppning och i söndagens 1,45 klass! :D Och mycket bra respons fick jag också av henne, synd bara att jag jobbar hela sommaren annars hade jag fått hänka på till Falsterbo Horse Show i sommar som hon nu har tre stycken hästar färdigkvalade till! :) Men jag kanske får ledigt under de två veckorna, vem vet? ;)

Hur som helst så har jag inte kunnat blogga på vääldigt länge nu, då jag som sagt har varit på praktik. I måndags var det skolstart igen, men hoppade över den då jag behövde sova ut istället, höhö.. skolkvarning Jossan (?!) aa, fast ne.

Idag var det iaf skolstallet som gällde och de var rätt chill, vi slapp mocka (eftersom hästarna går ute dygnet runt) så vi fick kratta upp hö i kogatan ist, sen var de uteritt på schemat! Och jag tog Under Cover :) [bild nedan] Hon var jättepigg, men hon höll sig ändå i skinnet ;) 




Bild sen förra året, men hade ingen bättre på Cover ^^ 




Visst håller ni med mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0