Måndag 28/5

Japp, så döintressant var den rubriken! Men kom inte på någon bättre för denna dagen :p

Ingen skola idag, pallade inte. Satt på körskolan idag istället 7-14 och pluggade teori, mamma och jag åt lunch ihop på Subway och sen blev de en shoppingtur på H&M, haha ;D
Sen hade jag körlektion mellan 14-15 sen så gick jag mot mammas jobb, men fastnade utanför ica med Simone (en kompis i klassen) så satt vi där och snackade en stund ^^

Sen var jag och Edvin ute och plockade lite maskrosblad och gräs till våran söta lille Stampe :')
Och så hade vi honom i "hagen" en stund, mysmys! <3


Saknar min pojk jättemycket :( Men träffar honom till helgen som tur är ^^ <3




I have a moment when i cry. I have a moment when i smile. But the best moment is when i am whit you <3 en liten dikt jag bara skrev lite random.. <3

sötaste kaninen <3

Bild på min och Edvins kanin, Stampe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0