Myshelg!

Denna veckan har varit rätt chill, bara varit i skolan Ons-fredag, rätt gutt ;)  och nej, jag skolkade inte -.-'
I Fredags eftermiddag var det stallet på schemat, och då hade vi intervallträning med hästarna (3 minuter galopp, 2 minuter skritt) Och detta x 3. Trodde inte jag skulle överleva eftersom Willgot gärna bockar i galoppen... men jag fick till de efter en stund! :) Men det var jätteroligt, men jag märkte verkligen att jag hade dålig kondis! xD  haha ^^

Just nu har jag precis kommit hem från en jätte mysig kväll och morgon hos Sigrid! :) Hon hämtade mig igår när jag hade slutat skolan och så åkte vi till hemmakväll och köpte godis och hyrde tre filmer. Vi skulle ha film-maraton hemma hos henne :) Sen när vi kom hem till henne så åt vi jättegod tacos som hennes man hade gjort :) Vi hann tyvärr bara se på två stycken för klockan blev rätt mycket när den andra filmen var slut, men man överlever ju ändå ;D
Och hennes hundar är så sjukt söta! :D Kommer inte riktigt ihåg vad rasen heter, men as mysiga var de! :D

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet och väntar på att det ska bli Söndag eftermiddag... Mamma och compani är i Ugglarp och hälsar på några goda vänner till dem, och så har de självklart varit på Gekås och shoppat också ... jaja, jag får väl se om de har köpt ngt fint till mig ^^

Nu ska jag nog gå och laga lite mat till mig! :)

Bloggar kanske mer ikväll! Ha de bäst! :D

KRAM
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

låter ju som en grymt go helg ju :)

2012-03-17 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0