Måndag var de ja! :)

Ja, som alla de andra måndagarna så hade vi stallet idag.
Gick upp 5.50 och höll på att dö av stress. Vi skulle åka hemifrån 6.00.. På med kläderna och trycka i sig medicinen och en macka, sen på med ytterkläderna och lasta in väskorna och lillebror Edvin i bilen. Sen körde vi till Edvins dagis, lämnade honom och sen lämnade mamma av mig vid polishuset så jag fick GÅ till resecentrum :o Jaja, lite morgon motion skadade ju inte ;)

Kom fram till skolan 7.30 -> GREAT! Skulle hinna gå upp till rummet, byta om och sen ner till stallet.
Men jag byter om väldigt snabbt, så jag kom ändå till stallet 8.00 ^^

Löshoppning stod på schemat idag,
inte sådär jättekul!
Men whatever, livet är inte alltid kul ^^ Sen skulle vi ta ut hästarna som hade varit med på löshoppningen, sen var man ju bara tvungen att titta på det lilla fölet som kom i söndags eftermiddag. Sjukt söt var han :') Han ska heta något på K...
Har ni något förslag?
Inget skallnamn som ex. Kalle, Kristian eller så. Namnet ska vara på en häst!


Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra lite nytta.
Ha det bra!
KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0