Livet är bara tråkigt just nu ...

Känner mig fortfarande döende hängig, dunka dunka musik på högsta nivå hjälper inte, inte ett besök ner till stallet och gosa med Avocado heller,
Men det blir ju inte bättre av att man har två stora arbeten att göra och körteori att plugga på -.-'

Jag har stallhelgen denna helgen, och det gör ju verkligen inte saken bättre! Jag vill bara hem och mysa med min lillebror och sova i min egna säng! :(

Men de får väl bli nästa helg.. Och då ska jag även på dressyrtävling och kolla på en kompis som ska tävla med sin friser :)
Ser framemot det, och även studiebesöket på SSS i växjö med psykologin nästa fredag (y) Ska bli intressant och se hur de behandlar pasienterna (stavning?) där.

Men whatever.

Bara 4 veckor kvar till påsklovet, 7 till praktiken och 14 veckor kvar till sommarlovet.
Längtar som sa*an.


Jaja, nu ska jag plugga ....


Ha de!
KRAM
/J


image description

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mycket :) <3

2012-03-09 @ 12:55:59
URL: http://bpkryttare.blogg.se/
Postat av: Jane Melanderlander

Avokado som är så gott! Honom skulle jag nog kunna äta upp!



KRAM!!

2012-03-09 @ 17:22:32
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: makkan

du löser detta josse :) inga problem för dig :)

2012-03-10 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0