Just chilling today '

Bara en lektion idag och det är Svenska 14.20. Så jädrans GÖTT!
Men har varit uppe sen klockan åtta, eftersom läxan vi fick av Anita i tisdags ska vara klar på måndag och det är 31 frågor om hästens fodersmältningssystem som vi ska svara på -.- Men man överlever nog det också.

Har förhoppningsvis fixat så att jag kan jobba i stallet här på skolan några dagar på påsklovet så att jag tjänar lite pengar till Hööks shoppandet som ska ske den 29 Mars ( eller någon gång efter)
Har hittat så sjukt mycket fint där ! Både till mig och hästen som jag förhoppningsvis ska få låna över sommaren :)

Längtar verkligen.

Jaja, nu ska jag ha lektion!

KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0