Hööks! :D

Hände mycket idag ^^
"offentlig" gjorde min nya relationsstatus på facebook och som vanligt var de många som gillade, haha :) Sen efter skolan hade slutat så åkte jag, Frida och Emmy med fritid intill Hööks som hade premiär i Växjö idag! :D Jag köpte ett 4pack med benlindor, men skulle egentligen ha köpt chaps också. Men fick beslutsångest där inne vilka jag skulle välja (De var 20% rabatt på dem) Men jag struntade tyvärr i det, och när vi kom tillbaka till skolan så ångrade jag mig stort att jag inte hade köpt dem... SUCK!
Jaja, de har det erbjudandet fram till den 18 april, så jag har ju tid på mig att bestämma mig ;)

Men som sagt, de blev ett par benlindor, såhär ser de ut, fast jag köpte svarta :)
till hästen

Vad tycker ni? Fina elr fula? :)

Från och med imorgon flyttar jag hem, och börjar pendla istället. Ska bli skönt. Nu ska jag sova. Godnatt.

KRAM
/J <3


Kommentarer
Postat av: Jane Melanderl

Jättefina!

2012-03-31 @ 17:14:52
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0