Förlåt.

Dålig uppdatering. Ja jag vet. Men jag mår skit just nu. Tycker ingetting är roligt längre, orkar inte göra någonting. Orkar inte ens gå upp ur sängen. Vill bara sova hela dagarna. Prov imorgon som jag inte har pluggat alls mkt till :( Och som salt i såret så fick jag idag se att Avocado är halt... Och det såg ut att sitta högt uppe i honom, typ vid korset. Och det är ganska svårbehandlat.. Så vi får väl hoppas att han klarar sig ... Annars vet jag inte vad jag gör.  Avocado betyder så otroligt mycket för mig, sjukt jäkla mycket.  SUCK..

Jaja, igår red jag Apodiktus (Appe), vi red uppvärmningen och sen hade vi konstruktiv kritik, alltså vi skulle rida en i taget på stora C volten, och så skulle vi andra stå på en rad och säga vad vi tyckte personen som red kunde förbättra både på sig själv och hästen. De var rätt okej faktiskt. Inte så farligt som jag trodde att det skulle vara.  Rätt stolt över mig själv som har utvecklats så mycket i min ridning sen ettan :) Sen tycker JAG att Appe är rätt svårriden, eller så var de bara jag som hade en dålig dag... äh, jag vet inte...
LÄNGTAR SJUKT MYCKET till Påsklovet så ni anar inte!! :o  Efter påsklovet är det bara två veckor kvar till Praktiken, och till det längtar jag ännu mer!! Gaaah!


Bloggat klart för idag nu tycker ja, för nu ska jag plugga ekologi, kul ju ;)

KRAM!
/J

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderlander

Vårtrötthet?



KRAM!!

2012-03-07 @ 14:59:08
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: makkan

tänk att lovet snart kommer så borde de blir lättare att komma upp och så :)

2012-03-07 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0