Det var de skoldagarna de!

Sitter just nu på mitt rum (ovanligt?) nej...
Försöker göra lite läxor och plugga lite på körkortet, men de går segt. Man har ju lixom inte lust att göra sånt på torsdag kvällar ;)  Jag ska nog påbörja packningen, ska till Öland i helgen! :D Så jädrans kul! :D

Och lägga mig tidigt ska jag också göra ikväll hade jag tänkt... hmpf. Får se hur det blir med den saken...

En rolig sak som hände idag: Jag har fått sommarjobb i 8 veckor på ett äldreboende med en fett lön (y) GILLA MYCKET! :D

En mindre roligare sak : Busschaffören som jag skulle åka med från ingelstad till växjö var försenad 20 minuter! SÅ INTE OKEJ! Och när han öppnade bussdörren och jag säger att han är försenad, så säger han "Ja, vaddå då?"   VET ni hur ARG jag blev?!
Funderar starkt på att ringa till länstrafiken och klaga!  USCH!

Jaja, shit the same.
Nu ska jag iallfall avsluta de jag påbörjade, en bild att redigera på ett ny hemsida! :D
*Hemligt*

Säger go'natt och bjuder på en gammal bild ^^
image description

KRAM!
/J

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderlander

Hoppas du får kul på Öland!!



GRATTIS!! Till sommarjobbet!!



KRAM!!

2012-03-24 @ 16:40:43
URL: http://Myshowroom.se/universum777
Postat av: makkan

de är väl lite för kallt för att bada nu ;)

2012-03-24 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0