Äntligen är våren här! :)

Har väntat riktigt länge på att den ska komma hit!
Ja, jag pratar såklart om våren :) Det ska verkligen bli skönt att kunna lägga ifrån sig sin tjocka vinterjacka och ta fram sin vårjacka istället! :) 

Men från en sak till en annan, jag har gjort en sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra.
Jag har lagt upp en film på youtube när jag deltar i en hopptävling.
Ni kan aldrig gissa med vilken häst ;) Haha, ja det är ingen annan än Avocado! :D

Klicka bara på länken här nedanför så får ni se den :)  Men schyssta, läs undertexten innan ni kommenterar! Tack! :)

http://www.youtube.com/watch?v=FqcbaH1fbUc


KRAM!
/J

Kommentarer
Postat av: markus h

va duktig du va :)

2012-03-13 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0