SOMMARLOV!!

Eller ja, i fredags eftermiddag fick jag sommarlov ^^ Men har inte hunnit blogga sen dess då jag har haft fullt upp med att träffa pojkvännen, jobba och åter jobba ;p Jobbar ja de gör jag på ett äldreboende utanför Älmhult, det ska jag göra hela sommaren (eller ja, nästan) sen ska jag såklart vara med min underbara pojkvän också, och även familjen :) En del shopping och resor ska de såklart också hinnas med! ;)  Håller just nu på att rensa i min inkorg på mejlen..inte direkt det man brukar lägga ner tid på, men såg att det behövdes idag.. hade 622 olästa mejl!! Hehe ^^ 

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv och städa mitt rum, eller jag kanske ska plugga lite körkortsteori? Har ju trots allt halkban
an i morgon ^^  

Ha en fortsatt fin kväll!
KRAM
Jossan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0