Godmorgon!

Godmorgon allesammans! :)

Ni blir väl inte förvånade för att jag inte har bloggat på väldigt länge? ;)
jag har inte haft något roligt att skriva om bara, därför jag har haft bloggtorka ett tag :>

På fredag får jag äntligen sommarlov, sen blir det mycket hela sommaren! ;)
Åker till Sölvesborg med André och hans familj på midsommarafton, är där till lördag. Fyller 18 år på söndag, börjar jobba på måndagen .. Fixa klart körkortet innan hösten måste jag med göra .. pust! Ja som sagt, deär mycket på en gång ^^ 

Idag ska vi städa i stallet hela dagen och sen när vi har slutat ska jag åka till växjö och gå på massage :D Åh så himla UNDERBART ska de bli! :D


I fredags red jag Wilgot, men eftersom han är oskodd och ömfotad så blev det bara skritt och trav i paddocken, sen red vi barbacka tillbaka till hästarnas respektive hage :) Jag på Wilgot, Emmy på Classe, Frida på Harry och Vanessa på Banjo..eller var de Gerko?? (de är inte mkt som skiljer dem från deras utseende då de båda är friser) ^^


image description

En bild på Wilgot som jag red i fredags :) <3



Ha det så bra! :)
KRAM
Jossan :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0