Födelsedag!! :D

Jahapp, nu ligger man här i sängen och väntar på att gästerna ska komma :) Man kan ju säga att det kommer att bli fullt hus...! Men de är så de ska vara när man fyller 18 ! :)
Jag har världens bästa mamma som har fixat allt från servetter till middag och tårta! Henne ska jag hylla STORT när hon fyller år får jag be om att tala om! ;D

Har även världens bästa pojk här i sängen brevid mig som såklart också ska vara med på kalaset :) <3 Vi var i Sölvesborg i fredags till lördagen och där firade vi midsommarafton med god mat och dåligt väder, haha! ^^

Näe nu ska jag inte ligga här och vara osocial med de andra, har lite och pyssla med den sista kvarten ;)

Ha det så bra!
KRAM
Jossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0