Vad är det som händer med mig egentligen?!

Verkar som det är en svårt tid för mig just nu av någon märklig anledning...
Vet inte varför, hur eller när. Men jag har varit deprimerad nu ända sen igår (måndag 30/1), känner mig allmänt nere, trött som tusan, mer lätt irriterad än vad jag brukar vara... Och som krydda på moset har jag ögoninflammations "anfall" på morgonen och kvällarna :s Igår gick jag och la mig vid tio tiden, men var ändå skit trött i morse! :(
Jag blir bara förvirrrad på mig själv, och orolig, lätt nervös och tycker att allt bara är åt helsike...

Jag ska iallafall ta bussen hem om en stund, få lite massage av mamma och sova i min egna sköna säng! Tur att mamma jobbar i växjö nu iallafall, så slipper jag åka bussen från Grimslöv till Växjö !

Hade hoppträning igår med Classe, vi hoppade 4-studs och två upphöjda bommar på volten. Dekändes väl sådär i början, men när jag kom på att det blir lättare ifall man djupt andas in och ut så  går det lättare. Fick mycket bra feedback av Magnus (ridinstruktören) iallafall, de höjde hopp-självförtroendet en hel del! :)

Idag hade vi longering. Jag longerade Avocado, de gick också bra, men som sagt, jag har riktigt jäkla dålig tålamod. Och det blir inte bättre för att longeringslinan krånglar, longeringspöet (såna som är jätte långa) krånglar när man ska byta sida, fixa inspänningarna.... Och eftersom man har det under armen under den tiden så åker änden ner i underlaget och hela skiten böjer sig. Så blir man irriterad för det. Sen fick Avocado för sig att han skulle torka av sig sitt dreggel på mig, så då blir man ju irriterad för det... Åh, ja... Åt helsike med allt rent ut sagt!!!
Detta är en riktigt f*ck't up dag! >.<    Tur att det är fint väder iallafall ...


Nu ska jag nog börja packa lite smått...!
Skriver kanske mer ikväll, får se!
KRAM
/J


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

LYCKA TILL!!



KRAM!!

2012-01-31 @ 17:26:30
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0