Stallhelg! -.-

Har stallhelg denna helgen... inte alls kul alltså! -.-'
Men tur att Lisa är här och underhåller mig iallafall! :D
I torsdags gick vi till Ica och köpte bröd, nutella, cola, mjölk och chips som vi skulle leva på, och jag skulle ju få matlådor också av mattanterna... men dem glömde jag och hämta under lunchen såklart -.-'  Så nu äter jag och Lisa ljust bröd med nutella på 24/7, hahaha xD

Igår hade jag bara eftermiddagen, tog in hästar och fodrade som turr var så gick de snabbt som tur var, sen gick vi upp och käkade nutella mackor ;)
Sen tog jag mig en dusch och sen tittade vi på film :)

Näe, nu ska jag ta en powenap!

Tjingeling!
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

låter som en skön helg :)

2012-01-28 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0