Söööndaag!

Denna dagen har varit rätt lugn, än så länge :)
Gick upp runt halv tio, åt frukost och sen städade jag badrummen, som jag brukar göra när jag är hemma på helgerna ;p
Sen tog jag mig en dusch och fixade mig, sen åkte vi till stan och tittade på Alvin och Gänget 3 :)
Den var riktigt bra, lagom mycket spänning och massor med skratt! Precis som en barnfilm ska vara :)
Sen åkte vi till Jysk, mamma skulle köpa några persienner, fast de fanns inte den färgen hon ville ha ^^ så då åkte vi hem och fixade käk, och nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska börja packa snart? :P äsch, de kan jag göra senare :P
Håller ju på att blogga för fullt nu och lägger in bilder på datorn sen Turkiet resan och Praktiken hos Douglas Linderlöw i höstas :) haha, bättre sent än aldrig x)

Jaja, nu ska jag se om jag kan sortera bilderna lite tjusigt också ^^

Vad tycker ni om den nya bloggdesignen förresten? :D

Puss och kram
Skumbanan!

/J

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Det är en fin sida!!



KRAM!!

2012-01-23 @ 18:20:39
URL: http://Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0