Nu händer här grejjer! :D

Ja nu jädra händer de grejjer här på bloggen!
Jag har hittat en jätte bra hemsida där man kan ladda hem bloggdesigner HELT gratis!
Det enda som är kruxet är att jag tycker att video förklaringen är lite dålig, då det är mest därför det tar ett tag innan den kommer upp här!
Ni får själva se senare vad de blir för någon, för jag har själv inte bestämmt mig riktigt än xD
Det finns så många ju ;P

Jag har varit på stan idag med Sigrid, vi tog en fika på ett nytt ställe i stan och sen gick vi och kollade i affärer :D Och jag såg att de har fått in ROSA JEANS på Gina Tricot nu!! :D
MÅSTE köpa såna när jag har fått min lön den 25;e ! :D
Sen är jag helt komplett rosa, eller ah, förutom håret förståss, men rosa hår skulle jag inte kunna tänka mig att skaffa o.O Trivs bra i mitt blonda faktiskt :)

Ska försöka fixa en frisörtid snart oxå, men som tur är så betalar ju mamma den, hehe :)

Nu ska jag fortsätta med att läsa i psykologi boken och fixa bloggdesignen !

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Vad spännande!!



KRAM!!

2012-01-20 @ 23:21:45
URL: http://Myshowro0om.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0