Körskolan today!

Uppe sent, men ligger ändå i sängen och har gjort de sen halv elva. Men kan inte somna m. Vet inte vad de är, kanske att de blåser och regnar ute som om de aldrig hade gjort de förr? Eller för att jag är nervös inför senare idag när jag ska till körskolan och köra? Eller att jag är så nyfiken på mina Whitaker ridbyxor jag beställde som förhoppningsvis ska komma imon?

Många orsaker till vrf ja inte kan somna :( fast de jobbiga är att jag ska upp vid 6.00 för ja måste ta bussen in till stan 7.05 och vänta en timme på att klocka ska bli 8.45... Kul, eller hur? -.-'

Aja, jag har legat och kollat på ponnyakuten sen klockan elva, så jag är rätt trött ändå. Ska göra ett försök till att somna, annars så sätter jag mig och ritar ;)

Go'natt !
/J

Ps. Egenfotad bild.


Kommentarer
Postat av: makkan

lycka till på körskolan :)

2012-01-04 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0