Hemfärd!

Sitter på bussen till Växjö. Får sitta där i en halvtimme och vänta på bussen hem till Grimslöv. Men det är de faktiskt värt ;) längtar hem som fasiken, så de ska bli skönt att komma hem och bli lite ompysslad! :)

Skrev upp mig på friluftsdags lappen idag, de fick bli hestra för min del! Inte för att jag förstår varför jag gjorde de, jag som inte ens kan åka skidor!! Men whatever, jag får väl lära mig de där elr nåt ;P

Nu ska jag strax hoppa av, så då blir ja internet lös igen. Men kanske skriver när ja kommer hem :)

Kram!
/J

På bilden är de jag och Classe, han som ja hoppade igår :)


Kommentarer
Postat av: makkan

så söta ni är :)

2012-01-31 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0