Gott nytt år!

Gott nytt år alla vänner! :D hoppas ni alla har haft ett bra nyår och att ni har varit rädda om varandra. En olycka händer så lätt! Mitt nyår tillbringades hos både pappa och Rebecca :D var först hos farmor då och duschade och fixade mig, (skönt att man slapp mascaran med tanke på ögoninflammationen..!) haha :) sen åkte vi till pappa, farmor hade gjort smörgås tårta och jordgubbstårta som vi tidigare hade konkat in i bilen ;p när vi kom fram så åt vi, tittade på tvn och dikade. Sen skjussade pappa mig till Rebecca, så då var ja där och umgicks med henne. Vi käkade tacos och så lockade hon håret på mig :) brukar ju flr de mesta aldrig göra ngt med håret då de redan är platt (förutom topparna) så jag insåg att jag också borde köpa mig en sån där babyliss Icurl :D trivdes riktigt bra i den sortens lockar! :D Sen gick vi till pappa och tittade på raketerna, pappa hade även köpt en såndär sak som man tänder på sen åker den upp i luften, som en luggballong typ ?! Haha nä men vet inte vad den heter ? :o vi drack iallafall skumpa och hade allmänt trevligt. Sen fick jag ett samtal son gjorde hela nyåret till världens bästa avslut! :D men tänker inte berätta här ;)

Nu vill mina ögonlock stängas för I kväll . Imon får förhoppningsvis besök så då måste man ju vara pigg och glad ;)

Godnatt alla underbara människor! <3
Puss!
/J

Ps. Årets sista bild får bli denna, hittade ingen nyårs aktig bild :/ men denna bilden väcker så mkt minnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0