Det är inte alla...

Näe, det är inte alla som får ett ryck att man MÅSTE platta håret innan man går och lägger sig.
Nej det kan jag hålla med om. Men det hände mig idag. Nyss. Jag blev nästan lite rädd för mig själv, men eftersom jag hade gått med håret uppsatt i en hästsvans hela dagen så var mitt hår lite cp buckligt... Men även om jag ändå ska ha det uppsatt i en hästsvans (troligtvis) imon också så kändes det bara ännu extra onödigt. Men men, är man inte normal så är man inte :')
Men vem i hela fridens namn vill vara normal egentligen? Alltså, hur kul kan det vara egentligen att vara dödligt seriös och mogen hela tiden? Jag menar, man måste väl ändå få visa sin/sina knasiga sidor ibland?

Eller ja, när jag är med Lisa om kvällarna här på internatet så är vi alltid knasiga. Men det är såna vi är. Jag är jag och du är du... Rätt logiskt ändå ? xD

Jaja, lite news från min dag nu då ;P
* Ridit No Limit - Markarbete. Gick bra.
Magnus (våran ridinstruktör) tyckte att No limit är en häst som jag kan utvecklas mycket på, eller ja, hästar som han.
Jag har "låst" mig vid att "jaja, hästen märker ändå inte om jag blir nervös nu när vi ska hoppa" Men jag tror att det är för att jag har ridit Avocado rätt mycket, ska inte uttala mig alltid, för det är ändå inte varje gång jag har ridit han, bara nästan ;)

Men ja, JAG är iaf nöjd :) Dock kan jag faktiskt också ERKÄNNA att jag tyckte att det var läskigt i början när vi skulle galoppera, för No Limit är rätt "het" elr hur jag ska förklara det i tempramentet, så jag kände på mig att han skulle bli ännu hetare nu när han hade jullov oxå. Och det är ju trots allt bara två veckor sen dess...

Kortfattat: JAG GILLAR NO LIMIT, OCH JAG VILL FORTSÄTTA RIDA HONOM :)
så :p

Sen var jag på möte under lunchen med Evelina (vikarie för Ingrid som stöttar en när man behöver hjälp med APU:N. Eftersom jag redan vet vart jag vill vara så kunde hon ju inte göra så mkt mer än att hoppas på att jag skulle få den platsen. Och hon skulle fixa så att vi kunde åka in till arbetsförmedlingen någon dag, fast med lite fler personer som oxå behöver hjälp :) Vi får se vart detta leder till ^^

SEN hade vi ekologi, och det var som vanligt dööö trååååkiiiigt o.O
men sen så åkte jag och Simone till stan, gick på körkortsteori, sen käkade vi pizza och köpte godis som tröst att vi fick vänta så länge på bussen xD haha <3

När vi kom tbx så lämnade jag mina grejjer på rummet, bytte strumpor, drog på mig vinterkläderna och begav mig ut i snön med Lisa, Jennifer, Torbjörn och Nisse för att åka pulka xD Ja normalt ! :D

Men Lisa den klanten skadade sitt knä så vi gick tbx till skolan efter bara ett tag, sen satte vi oss på hennes rum och snackade massa strunt :)

Så denna dagen tycker jag har varit lyckad, den började bra, och slutade bra :)


Nu är de soving time!
Börjar klockan 10 imon som tur är :)

Go'natt Snyggingar!
KRAM!
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

du är dig själv och de är bra de !! :D ;)

2012-01-26 @ 18:44:06
Postat av: makkan

du är dig själv så de är ju bra :D

2012-01-26 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0