Bloggtorka och blixthalka...

Ja det var ju ett tag sen man var här inne och skrev .. Men jag har varit så förbaskat trött på kvällarna så jag har faktiskt inte orkat ... Förlåt allihopa! :p
Just nu sitter jag i lektionssalen och har hästkunskap :) men läraren har inte kommit än så de flesta sover xD jag längtar tills ikväll, för då kommer pappa och hämtar mig, sen ska vi till stan och fika :D ser verkligen fram emot det! :D
Men resten av dagen idag har vi rätt sega lektioner, och jag är som sagt helt slut i huvudet ... Vet inte vad det är, men jag har mina perioder när jag är trött konstant men har svårt att somna på kvällarna :S

Aja, nu ska ha lektion!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0