1/1-2012 :)

Vaknade inte förrens halv tolv idag. De var riktigt skönt att sova ut efter den sena kvällen i förrgår. Kom hem runt 1, sen var vi ju tvugna att gå en sväng med doggsen :) sen käkade ja frukost, tittade på film, sen kom pappa i hämtade oss (han lämnade oss igår eftersom farmor hade druckit vin och pappa hade vakten) så idag kom han ut till farmor och så körde vi hem han, sen åkte vi och handlade mjölk och lite annat som lätt åker ner i kundkorgen fast man egentligen inte behöver, haha! ;) sen va jag med Rebecca , och vi bestämmde att vi skulle åka till Kalmar tsm imon, eller aa idag blir de ju xD
(annars får jag sitta på stationen i två timmar och vänta på tåget!!) och de har ja inte lust med, så vi ska gå en sväng på stan hon o jag :) Sen får gärna A komma också, men de tror jag inte h*n gör :/
Aja. Nu ska jag fortsätta gruppdejta mina tre kuddar här ;)

Bloggar när ja kommit hem :)
Kram!
/J


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Vilka fina hästar!!



KRAM!!

2012-01-03 @ 19:37:51
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0