Vilken start!

Sorry för dålig uppdatering. Skriver mycket nu istället :)

Igår (måndag) så red jag No limit, och de gick bra, han blev lite stark bara när vi skulle galoppera och jag skulle börja arbeta honom i galoppen, men de gick till slut ;)
Sen hade vi lastning av häst, och de gick faktiskt också riktigt bra, men Java (föl) och Isette (unghäst) blev lite oroliga när vi skulle åka från lösdriften, men de var som tur oskadda när vi kom till skolan :)

Och idag hade vi "lastnings terminsexamen" eller vad jag nu ska kalla de, och jag är mycket nöjd över mitt betyg i det! :D Jag fick MVG i utrustning för lastning av häst och VG i själva lastningen :D
Men det blev ingen ridning för mig idag, som det igentligen skulle ha blivit, med tanke på att jag var tvungen att åka in till körskolan i växjö och övningsköra :)

Och vet ni vad?! :D
Jag har för första gången idag kört bil i en rondell! De var kul, men samtidigt lite smått läskigt i början, men de kändes tryggt att bilen hade dubbelkommando ;) Fast hon behövde ju inte använda de, men iallafall ^^

Så nu ska jag till gymmet med Frida! Sen blir de plugga och duscha, kanske hinna se en film också, men de får vi se ifall de blir av.


KRAM
/J

Kommentarer
Postat av: icelandica

åh vad jag ääääälllllssssskkkaaarrrr din blogg!!! :D <3333333333333333333333333333333 ÅH ja juste ja tänkte åxå säga att jag är dig evigt tacksaam om du går in och röstar på mig! <3 <3 <3 <3 PUSSS PÅ dIIIIG<333333333333333

2012-03-04 @ 21:46:59
URL: http://www.livetenligtingaloa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0