Trafikskolan here i come!

Vaknade typ halv åtta idag ! :S Fyra bokstäver till det : U S C H!
Jag som ville sova länge idag xD men whatever, upp kom man iallafall, och ännu bättre morgonhumör fick jag när det var Big Brother på tvn! :D Men jag har redan två personer jag avskyr i det huset, men jag behöver inte uttrycka mig vilka de är. Bara onödigt tycker jag :)

Snart dax för mig att bege mig till körskolan och övningsköra :) Får väl ta och göra lite teoritester också i väntan på att mamma kommer och hämtar mig sen. Blir nog lite shopping innan körskolan också, hehe :)  Var så himla lyckad igår kväll när jag packade, så jag glömde såklart teoriböckerna och böckerna + anteckningarna jag måste ha tills ekologi provet v.10 -.-  FML !!

Får väl fjäska lite för mamma och fråga henne ifall vi kan åka till skolan och hämta dem, för jag måste verkligen klara det provet! Vill inte ha något förbaskat IG i något ämne! Så dé så! ;)


Näe nu ska jag spela lite The Sims 3, har ju inte gjort det på en hel vecka! :o ;)

KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0