Som jag lovade...

Hade PRECIS skrivit värsta bra inlägget här, och precis lyckats få upp bilden på min nya frisyr... så lyckas jag så klart klicka på det lilla krysset som någon jubelidiot har satt så att det är PRECIS brevid fliken man har intill -.-
FML..

Jaja nu till saken.
Jag lovade ju i förra inlägget som jag skrev igår kväll att ni skulle få en bild på min nya frisyr, och vet ni vad?!
Jag har fixat det också ;)
Men ni får se den här längst ner i inlägget, de blir så krångligt att skriva annars ^^

Idag har jag varit på körskolan igen och övningskört. Det gick bra idag också faktiskt ;p
Jag körde på samma ställe som igår, fast på andra hållet, om jag ska förklara mig riktigt :)
Jag körde även på lite uppförsbackar, tvärstannade och gasade på som en fartdåre x)

De var även lite mer "hinder" eller vad man ska kalla det för idag när jag körde, det stod tex. en lastbil med halva ändan ut på vägen, så jag fick väja för den, det var en hel del personer som gick mitt i vägen (för att det är snö på kanterna), så dem fick jag ju också väja för :p Sen satt jag i nästan 1,5 timmar och pluggade tråkig och dum teori på trafikskolans dator... Såå seeeeeegt! ._____.

Sen efter det så gick jag till Ur och Penn och köpte mig två par öronhängen ... De var ju rea! Då måste man ju köpa något (a) Och unna sig något efter teoripluggandet ;) 

Jaja, nog pratar om teorin och körkortet...
Här har ni bilden på mästerverket! ;) Haha!

Min nya frisyr (y)

Vad tycks? :D
Kommentera! :D


KRAM
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

fin bild =)

2012-02-22 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0