Öööööland! :D

Jahopp, då var man på Ölandet igen då!  Det var rätt kallt att simma faktiskt, men de kunde ju ha varit värre ;)
Haha, näe jag bara skojjar med er! Jag tog of course bussen över bron :)
Har märkt att det är sjukt irriterande när busschaffören missar hållplatsen som jag skulle kliva av på (även om jag tryckte på knappen i god tid) så missade han ändå den -.-"

Jaja, lite extra motion har väl ingen (hiitils) dött av...
Säger JAG som äter godis varje dag xD

Käkade pizza med farmor när jag var framme, sen fixade vi iordning allting till mina kära kusiner från Halmstad kom! :) Sen käkade de lite soppa som farmor hade lagat, och jag var ju proppmätt sen pizzan så jag hoppade över det :)

Imorgon tänkte jag skriva om den nya kungliga familjemedlemmen, OBS! bara MINA åsikter om hela grejjen! :)

Ska sova nu, klockan har hunnit sticka iväg rätt så snabbt ^^ Hehe.


Godnatt!
KRAM
/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0