Jobbhelgen klar!

ÄNTLIGEN är jag 95% klar med jobbhelgen! Har bara kvällsfodringen kvar nu, men ska bara slänga in lite hö i varje box, sen är de klart :) Sen ska jag ta bussen hem, åh de ska bli så förbaskat SKÖNT att komma hem, och bara sova i sin egna säng! Är så trött på skolsängarna nu ! -.-'

Men lov och lov blir det nog inte så mycket för min del... För jag har rätt mycket att göra, övningsköra på trafikskolan varje dag Mån-Tors klockan ett, och bussarna hemifrån går ju inte direkt så jättebra heller -.- Men de är rätt gött att jag har fått min lön, så att man kan gå och shoppa lite mellan åt så man inte blir så uttråkad ;) Sen på fredag så ska jag förhoppningsvis åka till Öland, ska bli roligt att träffa farmor. Saknar henne jätte mycket!

Nähepp, nu får jag väl ta och diska lite här efter mig, sen på med jackan och gå till stallet!
Är hemma runt 9 tiden, så jag skriver imorgon. Kommer nog somna rätt fort. hehe :)

See ya!
KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0