Impulsivitet är inte alltid dåligt!

Nämen heeeeeeej bloggen!
TVÅ blogginlägg på EN dag?  Wtf?

Idag var jag (som jag skrev i förra inlägget idag) att jag skulle till trafikskolan i stan och övningsköra. De gick jättebra! Men jag tycker det är svårt att planera körningen (alltså veta när man ska börja bromsa in osv.) Men jag klarade mig utan skador, de blev två kärringastopp, men WHATEVER ? De var ju ändå typ en månad sen jag övningskörde senast på trafikskolan, så det är inte så konstigt kanske?

MEN
sen fick jag något jäkla ryck och gick och klippte mig, fick syn på en Drop-In frisörsalong och billigt var de också. Så jag tänkte; ja men varför inte? Det måste ju för tusan bli av!
Jag hade inte klippt mig på typ ett halvår så eh ja, det var verkligen på tiden!  Klippte topparna och fixade hellugg. Trivs rätt bra med det faktiskt :) Lovar att jag ska fixa bild tills nästa inlägg!! :)
Sen gick jag en vända på stan, och shoppade lite.. Eller ja ...  HEJ HEJ IMPULSIVITETEN! :D

Köpte:
* Eyeliner penna - H&M
* 4-pack nagellack - H&M
* Till min MAMMA (bok där man fyller i saker man tycker är bra med sin mamma osv.) VILLAGE
* Till min PAPPA (Samma som ovanstående) VILLAGE
* Donken mat (of course) Hehe...

Sen fixade jag Hemmakväll medlemskort och när jag hade betalat de jag köpte på H&M så fick jag ett presentkort som var laddat med 50 kronor! :D Lycklig chey elr ? ;D
Hahahah!

Näe nu ska jag nog kolla lite mer på fejjan  (facebook) och sen blir det nog kudden!

Go'natt alla underbara människor!
KRAM
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

fixa bild på håret !!! :)

2012-02-20 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0