Från toppen dag till irriterad dag!

Jahapp... Nu börjas de där förb*nnade proven smyga fram! Även om det inte är förrens v.10 så blir man ändå lite trött i huvudet bara av att höra de där fula ordet P R O V ! >.<
Önskar att alla lärare kunde vara lite smarta och ge oss inlämningsuppgifter istället ... men näe då! -.-
Längtar tills praktiken.. men den börjar inte förrens v.17 xD
Friluftsdag igår, åkte till hestra, skulle ha åkt skidor, men jag pallade inte. Satt på en stol i värmestugan och snackade med en av lärarna som var med. Det kan man ju kalla för friluftsdag om man vill :')

Nu börjas börjas de där förb*nnade proven smyga fram! Även om det inte är förrens v.10 så blir man ändå lite trött i huvudet bara av att höra de där fula ordet P R O V ! >.<
Önskar att alla lärare kunde vara lite smarta och ge oss inlämningsuppgifter istället ... men näe då! -.-
Längtar tills praktiken.. men den börjar inte förrens v.17 .. suck!
Tur att jag har fixat det på ett sånt toppen ställe bara! :D


Nähe, om man skulle ta och börja städa rummet och packa tills imon! :)


Som ni alla har märkt så bloggar jag bara när jag har lust och ork :)



hejsvejs lingonfejs!
/J

Kommentarer
Postat av: makkan

ta de bara lungt så klarar du att josefin :)

2012-02-10 @ 07:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0