Estell Silvia Ewa Mary Bernadotte...

Ja, nu hade jag tänkt att skriva mina åsikter om den nya kungliga familjemedlemmen.
Ni får gärna kommentera, och skriva era åsikter. Men jag står för mina åsikter, bara så ni vet! :)

Det här med den nya familjemedlemmen i kungafamiljen vill jag nog passa på att skriva lite om, (alltså mina åsikter kring detta, med mycket media osv.)
JAG TYCKER att det är roligt att de skriver och pratar mycket om denna bebisen som Victoria och Daniel har fått. För jag menar, det ÄR en tronarvinge och VÄRLDSHISTORIA  så varför skulle media INTE skriva/prata/fotografera denna händelse?! Jag bara undrar...
EXAKT vad är det som gör att folk stör sig på att denna bebisen får så mycket uppmärksamhet från media? Det är ett KUNGLIGT barn! och eftersom vi lever i ett land med MONARKI så hör allt sånt här till vad det gäller såna här händelser!  Det som irriterar mig mest är att (en del) folk tycker att "viktigare" kändisar borde få mer uppmärksamhet än vad denna TRONARVINGE ska få.
Så då ställer jag frågan till er som känner er träffade, VARFÖR ska kändisar ha mer uppmärksamhet om tex. att Lindsey Lohan sitter i fängelse? Jag menar, VAD är det för VIKTIGT med att veta det?!
Om det
JAG TYCKER att det är roligt att de skriver och pratar mycket om denna bebisen som Victoria och Daniel har fått. För jag menar, det ÄR en tronarvinge och VÄRLDSHISTORIA  så varför skulle media INTE skriva/prata/fotografera denna händelse?!  Det är väl rätt så självklart ändå?
EXAKT vad är det som gör att folk stör sig på att denna bebisen får så mycket uppmärksamhet från media? Det är ett KUNGLIGT barn! och eftersom vi lever i ett land med MONARKI så hör allt sånt här till vad det gäller såna här händelser!  Det som irriterar mig mest är att (en del) folk tycker att "viktigare" kändisar borde få mer uppmärksamhet än vad denna TRONARVINGE ska få.
Så då ställer jag frågan till er som känner er träffade, VARFÖR ska kändisar ha mer uppmärksamhet om tex. att Lindsey Lohan sitter i fängelse? Jag menar, VAD är det för VIKTIGT med att veta det?!
ja, det blev kanske inte det längsta inlägget om detta, men jag har iallfall fått säga mina åsikter om detta och är lättad för det.
Nu ska jag borsta Babsan! :)
KRAM
/J
Bild på Babsan sen i sommras :)

Kommentarer
Postat av: makkan

de kommer att pratas mycket om det lilla barnet.

men vafan ska man prata om någon som sitter i fängelse de fattar ja inte ??

2012-02-25 @ 11:51:56
Postat av: Josefn

Näe jag menar det. Känns så meningslöst att prata om en dålig kändis som har knarkat, misshandlat eller på något annat sätt varit olaglig i media än vad det är att höra om kungafamiljen. Vi lever ju trots allt i ett land med monarki...

2012-02-25 @ 23:50:45
URL: http://horsepoweer.blogg.se/
Postat av: Jane Melanderlander

Babsan är så söt!



KRAM!!

2012-02-26 @ 19:24:18
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0