En seeeeg onsdag!

Den första februari tvåtusentolv.
Om 13 dagar är det alla hjärtans dag, känns väl inte sådär jätte peppande, för jag vet inte riktigt vem jag ska "fira" den med, men får väl hoppas på att det blir han jag vill att det ska bli ^^ annars så blir det väl som vanligt... Med familjen elr nåt -.- inte för att de är nåt fel
Med det, är bara lite trött på de för det blir alltid så. Vill ha lite förändring ;)

Sitter just nu och har ekologi, kollat på någon tråkig film om population -.-
Sen blir det idrott, åh så kul.... Not!
Imon blir det iallafall att åka till Börjes med Frida och Mickaela! :) ska kolla om de har någon snygg ridjacka! ;) och lite mer blir de säkert ... Hehe ^^

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, så jag skriver kanske mer ikväll :p

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0