De här med alla hjärtans dag . . .

Visst. Det kanske är lite gulligt med alla hjärtans dag. Sure. MEN när man läser på facebook att ugnefär 75 % av dem jag är vän med ska fira den med sin pojk/flickvän så blir man GANSKA irriterad. Iallfall jag.
Jag menar, det är väl ändå inte BARA alla hjärtans dag för att man bara ska vara med sin pojk/flickvän?! Man har väl ändå en familj också eller?! okej, de finns ju tyvärr de människor som sorgset kan säga att de inte har någon familj. Men måste vad ENDA individ skriva på sina statusar "Nu ska jag och älskling ha alla hjärtans dag mys" eller nåt sånt?! Man ska väl inte göra sig till bara för att det är alla hjärtans dag?! HELT SERIÖST?

Antar att jag bara skriver såhär för att jag är avundsjuk som själv inte har någon i min närhet just nu att fira med, men jag blir faktistk lite upprörd!

Jag satt och gjorde alla hjärtans dag kort till alla i klassen igår kväll i fyra timmar.
Känner mig rätt snäll ...

Nu ikväll ska jag iallfall gå upp till en kompis som bor i en lägenhet och umgås lite med h*n :)


Btfw, jag red Classe idag och det gick super bra! Vi hade dressyr, och det kanske inte är min starka sida direkt, men jag är superduper nöjd! :D Vi galopperade mycket på stora mittvolten och stod upp i lätt sits, och travade utan stigbyglar (de var rätt jobbigt faktiskt) hehe. Men de enda Magnus (ridinstruktören) sa var ; dra upp yttertyglen och luta dig liiiiite mer bakåt. Så ja, jag är riktigt jäkla nöjd! :D

Nu ska jag gå och käka macka och bakelse som fritid har bakat!


PEACE! <3
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0