Blandade känslornas dag idag...

Det är helt sjukt egentligen vad man kan ha mycket olika känslor på en dag! :o
Jag har både varit irriterad, glad, förbannad, besviken och sur idag... Men det har ju sina orsaker, förståss! Och jag kan säga direkt att det inte är PMS. Jag lovar. Jag har bara kort stubin och blir så jä*la förbannad!  Jag skulle nog både behöva och vilja ha en boxningssäck med mig vart jag än gick... Men nu ska jag inte göra er skrajja, hehe ;) jag har faktiskt inte varit surig hela dagen, nejnej :) Nu i eftermiddags så åkte jag till växjö, mötte upp mamma och så gick vi till Swedbank och skulle fixa så att jag fick över mina pengar från en sån där check till mitt konto. Men det gick tydligen inte eftersom jag inte hade mitt kontonummer i huvudet -.-' Så vi fick pallra oss till Handelsbanken som typ låg längst ner på storgatan.. SUCK. Där inne fick vi som tur var hjälp, men en hel jäkla kvart tog det! :O Trodde jag skulle dö av uttråkande, men de gjorde jag som tur var inte ;)

Sen gick jag och träffade Sigrid på H&M. Riktigt kul att träffa henne igen faktiskt! :) Vi åkte till I11 och käkade pizza på Elvan, men i rondellen till infarten på I11 höll vi på att bli påkörda, det var en gubb jävel som trodde att han skulle hinna ut innan vi kom till den avfarten där vi skulle in, men det skiljde kanske 3-4 cm från att vi krockade... Trodde jag skulle få ut hjärtat från munnen! De var riktigt jäkla hemskt!!  Han hade säkert fått sitt körkort i något flingpaket morgonen innan :))) J*VLA GUBBE alltså!
Vi kom sen som tur var fram till pizzerian, och käkade, de hade riktigt goda pizzor! MUMS! :)
Satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Kändes riktigt bra faktiskt! Senare gick vi över till City Gross och så köpte jag mat till helgen. Jag ska jobba i skolstallet med Frida i min klass :) Ska bli roligt! :) Men de blev rätt dyrt, och ändå köpte jag ändå bara två paket mjölk, en brödlimpa, 10 paket nudlar, köttbullar, skinka, smör och självklart lite godis också (a) Men de blev bara en chokladkaka och ett paket med Ahlgrens Bilar, hehe ^^ Sen hade jag ju fått ett paket av min käre far också och där i var de en hjärtform med gelehallon i! SÅ jädrans smarrigt!

Så nu i helgen ska jag bli mästerkock ;D

Bloggar kanske mer i helgen! :)

KRAM!
/J

Ny bild dårå ;D Lite uppdatering måste man ju ha ;)
Ni får gärna kommentera, men elaka ord tar jag inte åt mig, bara så ni vet! :)


)Ny bild ^^

Kommentarer
Postat av: makkan

fin fin bild :)

2012-02-16 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0