Allt händer på en och samma gång!

Inte skrivit på ett tag, vet. Men jag har haft så mycket i tankarna... och jag är inte sån person som berättar allt jag funderar/tänker på. Det känns lixom inte någon mening med det. Men whatever, nu till saken.

Jag var i fredags med Sigrid, hon hämtade mig på skolan och sen åkte vi till Marklanda gård och fikade med Linn, (Sigrids kompis) och då började vi snacka om att de kanske ska bygga två boxar till i stallet där hennes och Linn's häst står i som bara ligger några meter ifrån lägenheten som Linn bor i :) Så börjad vi prata om hästar och sånt där... sen vände hon sig mot mig, och frågade ifall jag inte skulle ta dit en häst och ha, alltså bara över sommaren. Och det tyckte jag lät som en toppen idé! :D
Eftersom jag (förhoppningsvis) har körkort då när jag beräknar att ha det, så kan jag utan hinder ta mig till stallet! :) Och skulle det nu vara så att jag kuggar jätte många gånger på körkortet och inte kan/orkar ta det förrens senare igen så går det jättebra bussar dit! :)
Så helt ärligt har jag redan nu börjat titta lite efter en häst i lagom storlek och format även om jag isåfall inte ska hyra den förrens i början av sommarlovet, hihi ^^ Vi får se vad det blir för någon pärla! :D

Imorgon ska jag till Hestra, det är friluftsdag -.-  Så då gäller det att vara på topp antar jag ;D

Godnatt allesammans!
/J


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan få låna min häst om du vill, han är 152 cm och jättesnäll :D

2012-02-10 @ 14:57:13
URL: http://nattstad.se/Nipplorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0