Åh vad jag vill ha sommar NU!! :D

Idag har jag och mamma varit i stan, bara för att kolla runt lite sa vi, men så blev de ju inte ^^
Jag gick in på Gina och hon på KappAhl, sen kom hon till Gina och kollade ifall jag hade hittat något, och visst hade jag gjort det ^^ Hittade ett par rosa jeans, men SJÄLVKLART fanns de inga i min storlek kvar -.- det fanns bara i storlek 26,27 och 32 ... och jag skulle ha 28. SUCK.
Men mamma upplyste mig om att det fanns att beställa såna på H&M så då blev man ju lite happy igen ;p  Vi åkte sen och käkade på Max, Jonas och Edvin hade varit på Leos Lekland så då bestämmde vi oss för att åka dit ;d Jao, sen åkte vi till ÖB och köpte schampoo och Balsam till mig, för mitt på skolan var slut, sen åkte vi hem :)

Pratade med mamma påväg till växjö om det där med att jag skulle kunna få låna en häst över sommaren, och hon tyckte inte att det lät som någon dum idé alls! :D
Så nu är det väl bara till att börja leta efter en skönhet att ta till låns ;p Men har redan börjat kolla efter massa hästsaker på Hööks som kan vara bra att ha tills dess xD

Ikväll blir det hemmamys med familjen framför Melodifestivalen! :)

Vi hörs!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0