Super taggad!

Har precis kommit hem från en övningskörningsrunda med mamma :) Vi övade mycket på backning utan att svänga och backa med samtidigt som man svänger :) Vi var vid morfars hus och övade, både att de är lite mer saker runt om kring som man måste vara uppmärksam på och att de är grusväg och lite sämre sikt. Men de gick bara bra, faktiskt lite stolt över mig själv, haha! ;) 

Nu är det bara EN vecka kvar tills det är praktik och jag är superdupermega peppad tills dess! :D 
Ska ikväll sätta mig och skriva en lista på vad jag ska packa ner. Jag mejlade henne förra veckan och frågade, men har inte fått något svar. Får väl ta och ringa till henne istället så att jag kan planera in lite körlektioner ;D 

Helgen har varit rätt lugn, vi hade kvällsfika gäster här i fredags, och i lördags tog jag mig en sovmorgon till ugnefär ett sen ringde mamma och sa att hon hade varit och hämtat mina chaps på Hööks i växjö som jag hade bett butiksbiträdet lägga undan (för de tar fort så snabbt!!) :o

Så jag provade dem när hon kom hem och sen körde mamma mig till Sophie som bor i Diö :)


Hur har eran helg varit? :)


Kram!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0