OJ!

Jag har inte bloggat på ett tag, näe jag vet. Förlåt allihopa!
Jag har bara inte haft så stor lust att skriva om vad jag har gjort varje dag. Inte för att jag har gjort något dumt, absolut inte. Jag har bara inte haft så stor lust att skriva om det. Rätt trött nu under dagarna. Vet inte om det har med min förkylning som börjar komma att göra ... Men iallfall, ni får vara glada att jag skriver nu iallfall ^^

Fredag den 30/3 -> Åkte hem med bussen som en packåsna... hade 6 väskor fulla med bla. kläder, skor, saker och lakan... Hehe.
Lördag 31/3 -> Åkte bil till Öland med familjen och lämnade möbler och sånt hos min storebror som har skaffat sig en egen lägenhet. De var även extra pris på godis på CityGross. Så 1,5 kg godis som färdkost 17 mil enkel resa. Jorå ;D Rasmus följde med hem
Söndag 1/4 -> Firade storebror här hemma med god mat och tårta. Morfar och resten var här :) Sen körde vi honom till växjö, där han tog tåget till kalmar. Sen övningskörde jag från resecentrum till Vattentornet på Teleborg ^^ STOLT kicka ;D 
Måndag 2/4 ->  Övningskörde på trafikskolan. Gick mycket bra! :D 
Tisdag 3/4 -> Övningskörde på trafikskolan, påbörjade moment 5 (backning och sånt) Gick bra :) 
Onsdag 4/4 -> Övningskörde på trafikskolan, fortsatte med backningen. Fick bra respons! :D  Träffade Sigrid, fikade med henne och sen åkte vi till HÖÖKS och så köpte jag silikonsnoddar till hästman. Såna som är asbra att ha när man ska knoppa hästens man ;) 

Jaaa, och nu sitter jag här och funderar på om jag ska fortsätta skriva på min tråkiga psykologi uppsats eller om jag ska följa med mamma och skrik-Edvin (han har en dålig dag) till IKEA, men beslutar mig snabbt att jag stannar hemma. ORKAR INTE MED HONOM! :O

syskon, så jobbiga. Men SÅ värdefulla för familjen! <3

Såå, nu vet ni vad jag har haft för mig de senaste dagarna xd


ha en fortsatt bra dag!
KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0