Lite bra och lite dåligt.

Det som har varit bra de senaste dagarna:
* Storstädat mitt rum
* Fått en större garderob
* Fått en mysig fotölj till mitt rum :)
* Shoppat mycket kläder! :D (blandannat: Ljus rosa jeans, rosa linne, en svart skinnjacka och en ljusrosa/vit stickad tunika och en mörkgrå tröja med USA flaggan i färgen silver)
Allt köpte jag på Ginatricot förutom skinnjackan, den köpte jag på **** ;) 

Det som har varit mindre roligt de senaste dagarna:
* Varit tvungen att skriva psykologi arbetet... (som inte verkar vilja ta slut någongång!)
* Åkt allt för mycket till växjö! :s Hade känts bättre om jag hade bott där, för de känns som om jag är där varje dag! :(
* Har åkt allt för mycket bil... hur man nu kan tycka att det är jobbigt, men jag tycket iaf att det är hur jobbigt och tråkigt som helst! (syftar på bil-resorna vi har gjort de senaste helgerna till öland för att lämna saker till min storebror) Jag menar, sitta stilla i 4 timmar enkel resa? Näe tack. Men lik förb*nnat ska man ändå följa med?! :s x)
* Chesney skadade sig i hagen i onsdags så jag kunde inte komma till Emily och provrida honom! :(
Men vi skulle ta de en annan helg istället! :)


Annars har de varit ett rätt lungt och skönt påsklov, med mycket gott påskgodis :)
Hur har eran påsk varit?

KRAM
/J

Kommentarer
Postat av: Jane Melanderl

Du har du hunnit med rätt mycket, både roligt och tråkigt de sista dagarna då!



KRAM!!

2012-04-09 @ 17:52:44
URL: http://Myshowroom.se/universum777

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0