Känner mig lite hängig och seg :(

Idag har det inte varit någon bra alls.  Kännt mig allmät trött och hängig hela dagen. Ingen lust att göra någonting... Och ont i ryggen har jag med fått. Träningsvärk är det iallafall inte. Så mycket vet jag eftersom jag är helt svullen på högra skulderbladet och en bit neråt. Vettifasiken vad jag har gjort. Kanske är det sen hoppningen i tisdags? Hästen jag trodde att det var tidshoppning för det var då häll vete (i en säck) vad han galopperade!! Jag hann ju knappt reagera förrens vi var vid nästa hinder! :o Men vi rev iallafall ingenting och vägarna blev rätt bra [det var huvudsaken för arbetspasset] och så skulle vi galoppera utan stigbyglar (vilket jag aldrig någonsin har gjort tidigare) men det gick ändå hyfsat bra. Men som krydda på moset är jag hopprädd också... Men hinderna låg på ugnefär 80 cm, inte så farligt. Men våran ridinstruktör höjde det sista hindret till 1,15. Så då gjorde jag så att hästen tvärnitade. ALDRIG I LIVET ATT JAG HOPPAR SÅ HÖGT! speciellt inte just nu när jag har så ont i ryggen och jag inte känner mig säker på hästen också.

Har iallafall fått en tid hos läkaren imorgon kvart i tre, och mor min ska ringa till min idrottslärare och förklara varför jag inte är med på idrotten. (för att det är så FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT!!) och utjatat! Och då för att jag ska till läkaren ;)


Ska bli så FRUKTANSVÄRT skönt att ha praktik nästa vecka! Ska vara hos Katarina Torstensson. http://www.stallnobelle.se/
El
ler ja, jag åker till Katarina på söndag kväll :) ska bo där med en annan praktikant från ett annat ridgymnasium :) Ska bli spännande och lära känna henne! Kan ni fatta?! En HEL månad utan att tänka på skolan!!!  Fy tusan vad gutt!

Så var de med de!
Nu ska jag ta mig en dusch och plugga lite till på de nedrans växtprovet jag måste göra imon -.-"

KRAM
/En utmattad Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0