Fin lördag idag.

Gick upp vid typ 12, kollade en stund på tv och åt frukost. Övningskörde sen med mamma,kollade på världscupen i dressyr, åt mellis, packade lite mer (till praktiken) Och nu väntar jag på att de andra ska bli klara, vi ska åka till nån kina resturang i växjö och äta middag med några goda vänner till mamma och jonas, ska bli riktigt trevligt! :)

Satte på mig lösnaglar innan och drog på mig leggings, ljusrosa linne och en ljusrosa/vit tunika efteråt. Och de var väldigt korkat gjort märkte jag för båda tumnaglarna lossnade -.- men som tur var så hade jag ju mer lim kvar så de var ju bara till att ta på dem igen ^^

Vad har ni gjort idag? :)

KRAM
/En glad Josefin :)

Kommentarer
Postat av: makkan hall

låter som en grymt skön lördag :)

2012-04-23 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0