Ridning + Börjes = En perfekt dag för en hästtjej! :)

Ååååh ! :D Jag är nöjd med denna dagen, dock kunde vissa saker och ting ha gått bättre... men shit the same, just fuck it. Men i morse hade vi stallarbete sen fick vi rida, jag hade Geischa och det gick väl hyffsat.. bara jag som är ringrostig eftersom jag knappt har ridit på hela sommarlovet ... -.-' Men aja shit the same :) Sen var de lite till stallarbete, sen hade jag matte med Alexandra Hermansson och det var jag oxå väldigt nöjd med eftersom jag nu bara har ETT jäkla prov kvar sen är jag KLAR med matte A! =D  Vaddå happy?! :D :D :D :D
Eftermiddagen spenderades på börjes med Frida Karlsson och Jolin Knutström , två av mina klasskompisar :) <3
Köpte ett jättefint dressyrspö med blingbling strassdiamanter på (såklart) :D  Och sporr-remmar och sporr-skydd :) Och lite godis på det som grädde på moset ;) Så jäkla underbart. Tyvärr hände det lite grejjer efteråt som dock var riktigt tråkiga... men aja, man kan inte alltid ha kul ... men man tycker ju ändå att folk ska respektera folk !! Men näeee då ...  Aja, nya krafttag imon ;)

Vet inte ens vad jag har på schemat imon bitti.. kanske ska ta upp den sidan och kolla? (A)
Usch, jag måste packa upp oxå ... har inte gjort det ÄN! jag börjar bli slarvig.. och det bloggen.. det är INTE bra! Vill inte vara slarvig x)

Aja, nu ska jag gå och packa upp, sen tvätta bort smink och sen sova! Om jag lyckas somna det vill säga...
hmm...

Godnatt! <3

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0