Onsdag ... seegt!

Alltså ... onsdagar ...
Fy faaaaaaaaaaaaaaasiken vad sega de är !!

Vi hade sjukt sega lektioner till en början. Dv.s först Kretslopp, sen naturkunskap och sen kretslopp igen :s  Sista lektionen skulle vi SJÄLVKLART ha teoriprov del 2! Men jag är så jäkla lyckig, jag klarade det :D Jag är så jäka BÄST!!! :D:D

Och våran lärare i de naturkunskap och kretslopp är inte direkt den bästa heller ... han ska alltid inveckla ALLTING när han ska förklara, sen kan han typ inte bestämma sig heller hur de ska va :s

Asså shiiieet säger jag bara :O
Men imon är det trots allt torsdag och då har vi ganska okej lektioner , sen är det jag som åker till älskling som bor Kristianstad då vi är lediga på Fredag, så jäkla underbart!! :D

På måndag blir de Sesam och Elsäkerhets prov >.<

Aja, nu ska jag gå och packa och städa upp lite på mitt rum .. hehe GANSKA stökigt där om jag ska vara helt ärlig (a)

Pusssssssssss

Josefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0