Nu så ....

Nu har jag förhoppningsvis rett ut alla mina problem jag har gått runt och burit på...
Jag har snackat med personerna jag behövde göra det med och jag har fått allt förklarat, eller ja.. nästan allt. Allt hände på en och samma dag. Tråkigt bara att folk inte kan förstå att man ångrar sig och att man är ledsen för det som har hänt... Men nu har iallafall jag gjort allt jag kan.
Det ska bli så skönt och åka hem i eftermiddag. Och få mina kläder tvättade och mer kläder till rummet ...!
Det har varit ovanligt tomt i min garderob ... Nästan så man har varit lite rädd för att klädspöket skulle komma och göra sig bosatt där inne.. uusch :p

Igår kväll hade vi filmkväll i matsalen, de hade installerat en ljud & bild anläggning där inne och det blev väldigt fint. Sen hade Kjelle (internatföreståndaren) utförsäljning av allt godis som hade varit i godisautomaten + att han bjöd på gratis läsk :) Tyvärr var filmen riktigt URSEL! Avatar ... alltså kom igen..
Jag HATAR overkliga filmer så det bara smäller om det xD jag käkade upp allt mitt godis jag hade köpt (en påse bilar, 3 påsar Haribo och en dumle rulle riktigt smaskens! ;) ah iallfall, efter ja hade käkat upp de så sa vi hejdå till Rebecca som var på besök, hon gick där förra året , men bytte för hon ville inte gå JO:EN ensam som tjej :/ Väldigt tråkigt att hon slutade :( <3

Sen gick jag och duschade, ringde jacob och sen gick ja och la mig :)

Nu ska jag ta bussen hem till kära Grimslöv. Måsta packa x)


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0