Kristianstad ...

Tja bloggis! :)

Som jag berättade i onsdags (?) Så var jag i kristianstad över helgen. Jag trodde att det skulle bli en
-slippa-tänka-så-mycket- helg. För jag får alltid den känslan när jag är hos älskling, att man inte behöver göra någonting alls...
Men så blev det inte denna helgen ska jag säga er. Jag kan säga så mycket som att detta har varit en sån helg där man har fått skit, och man har tagit den och sen kastat tillbaka.
Att folk inte kan lära sig vart ens gräns går. Säger jag en sak, så är det så. Visst, man ska få komma med åsikter och funderingar OKEJ. MEN då kan man också säga den på ett trevlig och schysst sätt.
Man behöver inte skrika på en, speciellt inte i telefonen. ååh jag blir så förbannad!
(Detta handlar om en vuxen familjemedlem, ingen på skolan eller någon av mina kompisar!) :)


Och vet ni vad?
Jag har prov imon ... och jag har inte pluggat ett enda dugg, jag känner mig jätte hedrad .. eller not :p
Och någon medicin har jag heller inte under denna skolveckan, så detta kommer att bli en VÄLDIGT intressant vecka ...!  ;)

Ta dagen som den kommer och håll käften, de orden ska jag försöka gå efter.
Nu ska jag gå och lägga mig... eller så ska jag fortsätta spela Minecraft.. hmm.. svårt val .. nä :P

Godnattkram

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0