Ibland kan livet vara riktigt trisst ...

Hej bloggen och alla dess läsare!

Gårdagens skoltid var helt okej ... 2 lektioner naturkunskap till lunch sen stallet.
Älskar att vara i skolstallet, även om man åker på jobb så är det ändå roligt. Älskar man hästar lika mycket som jag så klagar man inte. Speciellt inte när man inte har tillgång till något stall hemmavid på helger och lov ... Sjukt segt! Sen efter skolan väntades mer plugg ... 3 läxor att göra + ett prov. Fyfasiken säger jag bara!

Gjorde åtminstone klart en läxa ... Heja mig! ^^
Jag, Jolin och Frida gick en sväng med Jolin's unghäst Aragon. Han är riktigt fin. Synd att han inte är inriden förrens nu ... 7år är han. Men han har riktigt vackra gångarter om jag ska vara ärlig. Vi skrittade en runda runt hulegård (där han är uppstallad) och så var det lite högre gräs, och så lyfte han på benen så att han typ klev över det istället för att göra som de flesta andra hästarna , bara gå rakt igenom :P

På tal om ingetting ...
Jag börjar bli riktigt trött på vissa i klassen. Det finns tydligen ingetting i klassen som heter respekt... och hur kul är det på en skala? :s  INTE ALLS!
Och tydligen ingetting som heter glädje heller! Jäkla anti-happy klass ! >.<  Skit kul och gå i skolan ju ... not!
Börjar bli gaaaaaaaanska irriterande nu.
Igår var det jääättte nära att jag bröt ihop. För nu har detta gått över gränsen.
Snart pallar jag f*n inte längre!! Skönt att vi ska ha klasstid imon bitti så att vi kan reda ut allt.

Jag ska bara orka med denna dagen oxå ...  Friluftsdag ... Gå i 2,5 timme och göra massa jäkla sammarbets grejjer. Fy tusan vad trisst. Funderar på att skolka ... men då måste man tydligen göra det en annan dag >.<'
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!

jahapp, det var väl allt jag hade och säga för idag, än så länge(!)
Nu ska jag dra på mig mina gympadojjor, halsduk, mössa, vantar och en tjock jäkla jacka
Sen börjar häll-vete(t)
suck. Aja, jag går väl bege mig nu då så att jag inte kommer försent -.-'

skriver mer ikväll ... kanske... om jag hinner ...

Kram
Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0