Godnatt! <3

Jag är ursel ... jag kan inte hålla vad jag lovar, herregud!
Förlåt allesammans men jag och frida glömde bort och ta kort innan vi sköljde bort ansiktsmaskerna nu ikväll, men jag ska köpa fler ansiktsmasker så småningom och då jäklar ska jag och frida ta kort! :D

Har inte fått några bilder från frida heller sen när vi var i hagen med gutten, trots att de finns på hennes facebook så har hon inte skickat dem till mig :( Aja, jag får skälla lite på henne imon på frukosten ;)

BTW, Ansiktsmask är RIKTIGT skönt! Jag rekommenderar verkligen att göra det en gång i veckan, eran hy kommer att bli lika len som en barnrumpa ;) + Plus en skön massage av en bra vän på det är som grädden på moset ... MmMmMmMmMmMm <3<3

Nu ska jag lägga ifrån mig denna dumburken och försöka plugga yttligare lite till på provet jag har imon :<
Usch ... jädrans prov mög! :<

Godnatt mina underbara vänner!

Puss
/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0