Godmorgon! <3

Klockan är 06.44 och jag har varit uppe i drygt en timme redan, haha världshistorien skriver ;)
Jag gick upp så tidigt dels för att jag var pigg och dels för att jag skulle hinna sminka mig och platta håret :)
Ibland önskar man faktiskt att man var kille, så man slapp allt de där + att killar mer säger vad de tycker med en gång istället för att gå runt till massa andra innan personen det handlar om får veta det :S

Shit the same, Man är som man är när man inte blev som man skulle :D
Igår var jag RIKTIGT DUKTIG faktiskt! Jag och frida hade först en liten dansstund på mitt rum med min jäkla hunkadunka musik, hela väggarna vibrierade nästan ju xD Sen drog jag på mig idrottskläderna och springaskorna, sen gick vi till hennes rum och så bytte hon oxå om :) Vi sprang NÄSTAN hela elljuspåret som är drygt 1,4 km. Men vi gick i rasktak när vi inte sprang :) Känner mig så jäkla BÄST! :D
+ att vi gick in i Elveligutten's(Nordsvensk-hingsten på skolan) hage och kelade med han och tog massa mysbilder med fridag Iphone ;p Han stod och käkade hö när vi kom in, först gav han oss värsta blicken och ville inte alls vara med på kort, men när han insåg att vi ville klappa på han och kela så blev han genast jättenöjd ;) BILDER KOMMER IKVÄLL, JAG LOVAR! :D
Sen efter det så gick vi till matsalen och tittade på Bonde söker fru och åt kvällsmacka, matsalen har  ju fått en nu bild och ljud anläggning, den är helt awesome! ;D
Efter det så ringde pappa och så snackade jag med han :) Efter det gick vi till frida och hade en liten sPA-Kväll, tyvärr hann vi inte göra ansiksmaskerna eftersom klockan sprang på ganska fort och kl 23.00 måste vi vara på våra rum enligt reglerna :( Men vi kom överrens om att vi skulle göra det ikväll + norpa ögonbrynen :) haha, jag har aldrig gjort de innan, bara lite på mig själv men då blev de as dåligt x'D Vi får väl se hur de blir ikväll (a'

Nu ska jag bara ha i lite hårspray i håret sen blir det frukost :) <3
Bloggar mer ikväll!

Puss
Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0